mies,lies,An en Paul

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Liesbeth

Reacties

Reacties

herman

het is je gelukt, ben benieuwd naar jullie reisverslag en foto's en of ik nog wat bekends zie.

Bep

Ha Liesbeth en de rest,
Wat leuk dat jullie dit bij gaan houden. Ik ben een vaste lezer, hoor!
Nu al lekker genieten van de voorpret.
Liefs,
Bep

(Hans en) Nel

Zojuist dit adres ontvangen van Paul. Ik ben gelijk gaan kijken. Ziet er nu al leuk uit. Benieuwd wat er nog meer gaat komen. Heel veel plezier met jullie reis.
Ik zal met regelmaat de site openen.

groetjes, Nel

Gep en Carola

Jullie reis is gestart. Weg uit Nederland betekent de reis is begonnen. We blijven graag op de hoogte van jullie avonturen. Heel veel reisplezier met elkaar en geniet ervan.
Groetjes Gep en Carola.

Nic en Janny

Hallo lieve mensen "onderweg" .Naast alle drukte van de voorbereiding voor jullie reis, hebben jullie deze site gemaakt, om ons een kijkje te laten nemen in dat "Verre Mooie Afrika"....waar wij zelf wel nooit zullen komen! Het ga jullie heel goed en wij blijven dan ook graag op de hoogte

Marjan

Aai, lullig akkevietje. Ben heel benieuwd hoe het paspoort verhaal af gaat lopen. Hoop dat het jullie niet te veel tijd gaat kosten. Is Duban een bezienswaardige stad. Als je daar toch moet zijn, dan maar iets positiefs er uit halen, toch?
Liefs, Marjan

Hans en Nel

Hallo Afrika-reizigers.

ik ben er vanavond is echt voor gaan zitten. Heb alle verhalen gelezen en video's en foto's bekeken.....ziet er niet naar uit daar!
En het is ook niet saai: paspoort weg (800 km omrijden voor een nieuwe aanvraag), bezinepomp kapot, festival met geweldige muziek, hyena's, leeuwen , neushoorns, crocs, hippo's, walvissen: de hele ark van Noach komt voorbij.
Het zal nu wel weer wat stiller zijn nu Theo-Willen en Koos ( en Bas en Vin?????) weer terug naar huis zijn, maar als ik het zo zag is het wel erg gezellig geweest.
Hier gaat alles z'n gangetje. Recent zijn we nog een lang weekend naar Engeland geweest om een wedstrijd van Man United bij te wonen: erg leuk.
Maar natuurlijk veel minder spectaculair dan Afrika.

Veel plezier verder.

Liefs Nelleke

Nic en Janny

Lieve mensen..ver-weg..en nog steeds in goede conditie na alle drukke - en enerverende dagen met jullie gasten !! Geweldig wat een mooi verhaal hebben jullie ervan gemaakt.De foto van Koos en TW slaat "allesi .."brr..mij niet gezien hoor!!
Wat een hulpvaardige mensen komen jullie steeds weer tegen..zeker als het nodig is..zodat de reis weer verder kan gaan. Bijzonder dat Koos zelfs alweer gereageerd heeft..vanuit Leiden..verweg en toch dichtbij..zo voelt dat een beetje middels dit medium..Prachtig..
Het ga jullie allen weer goed op jullie verdere reis.Lieve groetjes van nic en janny

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!