mies,lies,An en Paul

Van Upington naar Mosselbaai

Na ons afscheid van Mies en Lies in Upington hebben drie dagen gekampeerd in het N.P Karoo een prachtig indrukwekkend en ruig gebied waar vorige week de eerste 8 Leeuwen zijn losgelaten. Na de Karoo hebben we een route gereden naar Nature's Valley via de Swartberg en vanaf Uniondale via een smalle onverharde weg over passen en door kloven, soms best eng! s'Avondsmaar een flinke borrel genomen.

In Nature,s Valley hebben we flink aan onze conditie gewerkt door pittige wandelingen te maken, we zijn hier voor de vierde keer maar het blijft altijd mooi om hier te mogen zijn.

Vandaag 8 dec. zijn we voor 1 nacht in Mosselbay beland en gaan hier naar een visrestaurant., morgen gaan we naar N.P. grootvadersbosch.

Liefs van

Paul en Anneke

koos jansen

Wel stil geworden denk ik
Maar blijf nog even genieten vsn de laatste 2 weken
Kijk uit en kom veilig thuis
Kus van Koos

Bep

Ha lieve zus en zwaag,
Opeens weer met z'n tweetjes! Gisteren een prachtig filmpje bekeken van Malawi die Michel op het reisblog had gezet.
Genieten jullie nog lekker van de laatste vakantiedagen. Heel veel knuffels uit Culemborg waar het heerlijk hard sneeuwt (hmmmm wat is dat? Zullen jullie zeggen....)
xxxxxxxxxx

joke

Lieve An en Paul,
Wat gaat het snel ineens!!!! En wat een ervaringen hebben jullie weer mogen opdoen. Ben straks wel heel benieuwd naar de live-verhalen hoor.
Geniet nog lekker van de laatste weekjes met zn tweetjes en An, ....heb al weer zin in de zussenwandeling als je straks weer terug bent.
Dikke kussen Joke xxxx

Nic en Janny

Hoi An en Paul,
Ja..toch nog weer een prachtig verhaal..jullie samen nog zo lekker genietend van al het "moois"..ook al zijn jullie er al eerder geweest! Samen wandelend door rustieke gebieden..en dan "weten" dat er de eerste jonge leeuwen zijn losgelaten.. Geweldig..! geniet nog van de laatste dagen DAAR !.en dan een goeie thuisreis naar ons/jullie! winterse landje. lieve groetjes