mies,lies,An en Paul

Van Vilanculos naar Pemba

Na twee dagen Vilanculos waar Paul de aanrijding door een vrachtbusje met schaafwonden

en een pijnlijke gekneusde rug het heeft overleeft zijn we naar het NP Gorangosa gereden.

Om weer bezine te tanken moesten we 30 km om rijden er was volgens onze GPS een klein

weggetje naar het NP tot op 6 km op een weg waar al onze 4x4 vaardigheden moesten toepassen eindigde de weg bij een schooltje. We we moesten 130 km terug/om rijden

om onze bestemming te komen waren alle4 totalloss en lagen om 7 uur opbed. De volgende dag hebben we een rustdag gehouden en s' avonds uit wezen eten.

Over de tocht naar Pemba (950Km) hebben twee dagen gedaan. Ondanks de lange reis hebben we genoten van de mensen bijna geen oudere die hebben vaak de burgeroorlog niet overleeft of zijn gestorven aan Aids of Malaria.

Ook de natuur was afwisselend de wegen waren redelijk tot goed met wederom dank aan de Chinezen.

Vandaag een heerlijke relaxdag op 'Pemba Magic Lodge'

Mies en Lies gaan vandaag op verkenning naar Kite plekken morgen hopen we te gaan snorkelen en met dolfijnen te gaan zwemmen.

Bep

Is alles verder wel OK met Paul? En hebben jullie het allemaal wel goed kunnen afhandelen? Er gebeurt wel wat, he?
Over afstanden en tijd moet je daar niet moeilijk doen. Wat een verschil met ons Hollandse landje!
Ik hoop dat jullie een mooi zwemtochtje met de dolfijnen tegemoet gaan! Heel veel liefs en knuffels
Bep

koos

Wel wat nare dingen maar de rest klinkt toch goed
veel plezier met de reis vwerder en geniet er van
dikke kus van koos en theo-willem

Nic en Janny

Hoi "kilometervretes"..ja want km's maken jullie en even 130km omrijden..gewoon doen!..hoe is het met je pijnlijke rug Paul..heeft Anneke goed gemasserd, zodat je weer in staat was verder te trekken? Leuk jullie zo te zien bijkomen op het "balkon". Apart te ervaren dat je bijna geen ouderen ziet..zo gaat de reis met allerlei ervaringen verder..zelfs aanrijdingen lossen jullie( lijkt 't) goed op. onwijs goeie voortzetting en liefs..

Hendrien

Leuk jullie zo te volgen!!! Mooie foto`s. Heel goeie tijd nog. Wij hebben net 3 okt achter de rug en ik heb je schattige kleindochter bewonderd. Leuk dat jullie die foto`s en het filmpje van haar ook kunnen zien. Heel veel liefs en groeten. Jaap en Hendrien

HeLene

Lieve MicheL en liesbeth,
De fotos zijn erg mooi.
Gaat het goed met jullie?
Wij missen jullie heel erg.