mies,lies,An en Paul

Beesten kijken in Krugerpark

13 september

Vrijdag aangekomen in het Kruger Park. We hebben geluk dat we vrijdag en zaterdag in Crocodile Camp kunnen slapen want het park is dit weekend helemaal volgeboekt. Zaterdag hebben we een plekje op de camping bij het hek en komt er om 17:00 uur een Hyena langs. Waarschijnlijk op zoek naar eten wat mensen over het hek gooien.

Zondag gaan mijn ouders richting Pretoria want hopelijk kunnen ze maandag of dinsdag een nieuw paspoort ophalen. Mies en ik rijden verder het Kruger Park in richting Skukuza camp. We hebben hier twee nachtjes op de camping geboekt. Natuurlijk weer bij het hek en om 16:00 uur tijdens het eten kwam er weer een hyena op bezoek om vlees te bietsen(zie de foto's).

Om 17.00 uur een night game drive(dieren kijken in het donker onder leiding van een gids) geboekt was wel erg grappig. En ja,onze eerste luipaard gespot. Verder nog wat kleine hyenaatjes gezien en andere minder boeiende beestjes.

En ja hoor jullie hebben er lang op moeten wachten.. daar is ie dan.. de film die mies in elkaar heeft geknutseld is eindelijk af!!! Ga gauw naar de link video's om de film uit te checken.

Eindelijk mooi weer, 30 graden en zon dus gaan we nu lekker relaxen bij het zwembad!!

Nou hopelijk gaat alles goed in NL??

Groeten uit Zuid-Afrika,

Mies en Lies

Joke

Zijn de dieren nog een beetje aan het jagen?

loes

Superleuk!

Nic en Janny

Deze dagen zijn hier al wel heel herfstachtig..de ene dag regen..de andere stormachtig..en jullie genieten daar met zo'n 30 graden!!
Fijn dat je 't paspoort weer hebt en nu verder kan..wat een beleving jullie zo te volgen..met dieren en al..zo in de natuur..prachtig. Goeie voortzetting..en let op je spullen hoor..