mies,lies,An en Paul

2000km verder en een paspoort gestolen

Na ruim 2000KM langs de kust te hebben gereden kwamen wij er op vrijdag achter dat Anneke haar paspoort en pasjes gestolen waren. Die waren gewoon uit de auto gehaald op de camping toenAnneke nog lag te slapen in haar daktentje en Paulweg was om een strand wandelingetje te maken om walvissen te spotten.

Dus moesten we de reisplannen een beetje omgooien,Michel en ik zijn vandaagnaar HluhluweNP gereden en blijven hier een nachtje slapen.Wel al wat zebra's, giraffen en buffels gezien. Hopelijk kunnen we strakjes nog wat leeuwen en luipaarden spotten.

Paul en Anneke zijn vandaag richting Durban gereden. Morgen gaan ze proberen een nieuw paspoort bij de Nederlandse Ambassade aan te vragen. Dit gaat waarschijnlijk 5 werkdagen duren.

Wij gaan morgen richting Sodwana Bay. Walvissen en walvishaaien spotten en natuurlijk gaat mies ook lekker kiten (als er wind staat).

Foto's en filmpjes volgen nog, internet gebeuren is hier niet helemaal top.

Groeten,

Mies en Lies

bep

He, wat vervelend dat het paspoort van Anneke is gestolen! Balen. Lekker brutaal ook! Maar ja, hopelijk is snel alles weer geregeld. Alhoewel "snel' niet echt Afrikaans is, toch??? ik hoop dat jullie walvissen hebben gezien. Goede reis verder en knuffels uit Culemborg.
Liefs Bep

Harrie en Gerry

Wat een pech. Ik hoop dat jullie gauw een paspoort kunnen regelen en dan weer verder kunnen genieten van jullie vakantie.
Gr. Harrie en Gerry

Nanne

Vervelend, hopelijk is het allemaal weer snel geregeld! en dan maar weer verder genieten. groet ook van Ka-Yen.

Nic en Janny

Wat lijkt me dàt vervelend...al slapend overvallen worden.. Hoelang moesten jullie terugrijden? Als je dit leest...hoop ik dat de reis weer "voluit" verder kan met z'n 4-en en zoiets niet weer gebeurd! Goeie reis ...

Gep en Alie

Heel leuk dat we jullie op de site kunnen volgen. Beter op je spullen passen.Jammer.Ziet er allemaal mooi uit en pas op voor de wilde dieren anders zijn we jullie ook nog kwijt Veel liefs van ons vanuit Wirdum.

Mirjam

Leuk om de verhalen te lezen! Balen van de gestolen spullen zeg! Hopelijk kunnen jullie snel weer verder! Zien er wel stoer uit die auto's, zou zo met jullie mee gaan! Geniet ervan, maak veel mooie foto's en we houden jullie reisverslag in de gaten!

Liefs Arnoud, Mirjam, Fieke & Maura

Hendrien

Zo jullie hebben je portie spanning alweer gehad. Hoop dat het allemaal een beetje snel gaat met het paspoort. Verder maar veel genieten en het komt zoals het komt moet je maar denken. Hier gaat alles goed,alles staat er nog....geen overstromingen enz en de boot drijft ook nog. Heel veel groeten, Jaap en Hendrien

Hendrien

Oh ja...Jaap en Fraukje hebben geen walvissen gezien in IJsland, die waren onderweg naar de kaap, misschien zien jullie die nog?????